• TWOJE ZADOWOLENIE TO NASZ SUKCES

    Zadowolenie naszych klientów jest naszym priorytetem i dokładamy wszelkich starań by usługi edukacyjne świadczone przez „OXFORD” s.c. były na najwyższym poziomie. Czasami jednak mogą zdarzyć się sytuacje, gdy klient nie jest do końca zadowolony z otrzymywanej usługi.

  • MASZ ZAŻALENIE? POWIEDZ NAM O TYM!

    Pragniemy zapewnić naszych klientów, że w niezwykle rzadkich przypadkach, kiedy taka sytuacja ma miejsce – chcemy to od was usłyszeć, żeby móc albo wyjaśnić sytuację, albo naprawić nasz błąd lub po prostu zmienić coś, żeby nasz klient był w pełni zadowolony z naszych usług. Jeżeli o czymś nie wiemy – nie możemy tego poprawić, dlatego prosimy o informowanie o wszelkich sytuacjach/problemach, które są źródłem waszego niezadowolenia.

    Jeżeli chcesz nas powiadomić o czymś, z czego nie jesteś zadowolony możesz to zrobić w sekretariacie szkoły – ustnie, a także telefonicznie (32 231 16 01) lub mailowo (biuro@oxfordschool.pl).

  • ZAJMIEMY SIĘ TWOJĄ SPRAWĄ – OBIECUJEMY

    Zapewniamy, że każde zgłoszenie zostanie przeanalizowane z dokładnością na jaką zasługuje. Jeżeli będziemy potrzebowali więcej informacji, lub jeżeli będziemy musieli coś wyjaśnić – skontaktujemy się z tobą, dlatego prosimy o pozostawienie swoich danych kontaktowych.

  • POROZMAWIAJMY – TO NAJSZYBSZA DROGA ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW

    Większość sytuacji, w których klient nie jest zadowolony z usługi jest spowodowana nieporozumieniem lub niezrozumieniem (procedur, metodologii, itp.), dlatego zachęcamy do wyjaśniania takich kwestii, gdy tylko zostaną zauważone. Nie można przecenić znaczenia szczerej, merytorycznej rozmowy.

  • REKLAMACJE

    Jeżeli wyżej opisane zgłoszenie sytuacji będącej źródłem niezadowolenia klienta nie zostanie wyjaśnione/poprawione w satysfakcjonujący sposób, klient (Słuchacz lub jego rodzic/opiekun prawny) ma prawo złożyć formalną reklamację. Procedura dotycząca składania reklamacji jest dostępna w sekretariacie szkoły.

  • KONTAKT Z DYREKCJĄ?

    Jeżeli czujesz, że sprawa, którą chcesz poruszyć powinna dotrzeć bezpośrednio do dyrekcji szkoły (np. w sytuacji, gdy twoje zażalenie dotyczy pracownika sekretariatu), możesz to zrobić w każdej chwili, wysyłając e-mail na adres Dyrektora Szkoły: katarzyna.moulds@oxfordschool.pl .

    Informujemy, że żaden z pracowników szkoły nie ma dostępu do skrzynki mailowej dyrektora szkoły. Pisząc bezpośrednio na adres dyrektora szkoły proszę zawrzeć w e-mailu informację, dlaczego załatwienie sprawy nie było możliwe w sekretariacie (umożliwia to dyrekcji zweryfikowanie kompetencji pracownika sekretariatu i ewentualne działania naprawcze w tym zakresie).