Czym jest audyt językowy?
Wiele firm inwestuje olbrzymie środki w rozwój językowy swoich pracowników, a jednak tylko niewielki odsetek tychże firm sprawdza jakie rezultaty przynoszą wydatkowane na ten cel pieniądze.
Nie można mieć nad czymś kontroli, jeżeli nie jest się w stanie tym zarządzać. Audyt językowy umożliwia zarządzanie procesem szkolenia pracowników za pomocą profesjonalnych, zewnętrznych narzędzi, co pozwala na przejęcie kontroli nad procesem szkolenia językowego w firmie oraz nad jego kosztami.
Proponowany przez nas audyt językowy polega na:

- zorganizowaniu testu dla każdego pracownika, który uczestniczy w szkoleniach językowych, aby za pomocą obiektywnych i profesjonalnych narzędzi precyzyjnie określić jego poziom znajomości języka w danym momencie (w tym celu wykorzystujemy testy Linguaskill – Cambridge Assessment English )
- wystawieniu wszystkim przetestowanym osobom raportów egzaminów
- przedstawieniu szczegółowego, zbiorczego raportu z sesji testowej zleceniodawcy
- opracowanie ze zleceniodawcą celów jakie pracownicy powinni osiągnąć w określonym czasie w zakresie nauki języka obcego (usługa doradcza, w celu określenia realistycznych celów)
- zakomunikowanie pracownikom celów jakie należy osiągnąć w uzgodnionym terminie
- współpraca firmy szkoleniowej, zleceniodawcy oraz firmy audytującej w celu zmaksymalizowania osiągnieć uczestników kursów
- powtórne przetestowanie wszystkich pracowników biorących udział w szkoleniu po upływie uzgodnionego czasu (1 rok lub 2 lata)
- porównanie wyników „wejścia” i „wyjścia” oraz ewaluacja osiągniętych celów
Zalety przeprowadzenia audytu językowego:
- przejęcie kontroli nad procesem szkoleń językowych w firmie
- uzyskanie najbardziej wiarygodnych informacji o faktycznych kompetencjach językowych pracowników dzięki zastosowaniu w audycie obiektywnych, profesjonalnych testów przygotowanych w tym celu przez najbardziej prestiżową instytucję zajmującą się tworzeniem narzędzi oceny kompetencji językowych – Cambridge Assessment English (Linguaskill)
- uzyskanie przez pracowników międzynarodowych raportów określających poziom znajomości języka angielskiego
- zmotywowanie pracowników do większego wysiłku poprzez wyznaczenie im wymiernych, realistycznych i mierzalnych celów do osiągniecia w określonym czasie
- uzyskanie obiektywnych informacji pozwalających na ocenę firmy prowadzącej szkolenia językowe w Państwa firmie
- uzyskanie rzetelnych informacji na temat zaangażowania pracowników w proces szkoleniowy
- informacja zwrotna na temat efektywności środków wydatkowanych na szkolenia
Chętnie przedstawimy Państwu szczegóły oferty oraz ewentualnej współpracy w zakresie audytu językowego podczas osobistego spotkania z naszym przedstawicielem.
Audyt językowy NIE jest zarezerwowany dla dużych przedsiębiorstw – jest to narzędzie, które z powodzeniem można stosować w firmie każdej wielkości.
Obsługujemy klientów z całej Polski.